Psychologia rozwojowa i wychowawcza

LinkWithin

10 inspirujących cytatów o rodzicielstwie

Jakiś czas temu zaczęłam gromadzić różnego rodzaju cytaty, które stanowią dla mnie inspirację lub po prostu wywołują uśmiech na twarzy. Dzisiaj postanowiłam, że od czasu do czasu będę się nimi tutaj dzielić. Może nie tylko dla mnie okażą się inspiracją?


1. „Powiedz mi - a zapomnę, naucz mnie - a będę pamiętał, zaangażuj mnie - a będę potrafił.”  Benjamin Franklin

2.  Czego dziecko nie dostanie, rzadko umie potem dać innym ludziom." dr James



4. „Sposób, w jaki mówimy do naszych dzieci, staje się ich wewnętrznym głosem.” Peggy O’Mara

5.  Jedyne, co można zrobić dla dzieci, to wychować je - nie można przeżyć za nie życia."  Elizabeth Taylor


7.  „Od dzieci można się wiele dowiedzieć. Na przykład, jak bardzo jesteś cierpliwy.” Franklin P. Adams

8. „Zanim się ożeniłem, miałem przygotowanych sześć różnych teorii na temat wychowywania dzieci. Teraz mam sześcioro dzieci i żadnej teorii.” John Wilmot


10.  „Każdy młody człowiek wcześniej czy później dokonuje zdumiewającego odkrycia, że także rodzice mają niekiedy rację.” Andre Malraux

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...